2012/05/18

Liburu lagutzailea

Agian ez duzu sinestusko, baino ala izan zen, libur batek bizia salbatu zidan. Hasiera-hasieratik kontatuko dizuet istoria harrigarri hau.
Eskolan nengoen. Azterketa bat egiten ari ginela lagunek kopiatzen uzteko eskatu zidaten ikasi ez zutelako.
Nik ezetz esan nien eta nirekin haserratu ziren.
Patio garaian liburutegira triste abiatu nintzen. Han liburu bat hartu eta irakurtzen hasi nintzen. Nire sorpresarako, liburuaren protagonistari niri gertatutakoaren berdina gertatzen zitzaion. Irakurtzen segitu nuen eta nire arazorako soluzioa aurkitu nuen: hitz egitea zen.
Jolasordua bukatu zen eta geletara igo ginen. Bidean lagunekin topo egin nuen eta beraiekin hitz egiten hasi nintzen. Nola sentitzen nintzen azaldu nien eta zergatik ez nien kopiatzen utzi ere bai. Beraiek ulertu zuten eta berriro lagunak egin ginen.
Arez geroztik irakurtzea izugarri gustatzen zait eta ez dut inoiz ahaztuko liburu horrek irakatsitakoa.

No hay comentarios: